Катедра за методику музичке и ликовне културе и физичког васпитања

Позиција:
Шeф кaтeдрe
Address
Консултације:
Среда 13-14 часова
Ванредни професор
Учионица 9
COM_CONTACT_EMAIL
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Проф. др Биљана Јеремић

Пошаљи мејл

Остале информације

Остале информације

Радна биографија

  • Ванредни професор, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 1.10.2018.
  • Доцент, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 06.06.2014.
  • Асистент, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 01.10.2011.
  • Стручни сарадник, ужа научна област Методика наставе Музичке културе, Педагошки факултет у Сомбору, 28.02.2009.
  • ОШ „Вук Караџић“ Кикинда, (1998 – 2009) наставник музичке културе
  • ОМШ „Слободан Малбашки“ Кикинда, (1992 - 1993) наставник клавира.
  • ОШ „Петар Кочић“ Наково (1994 - 1998) наставник музичке културе.

***

Од 29.11.2016. до 1.10.2018. радила са 50 % радног времена - Високој струковној школи за образовање васпитача у Кикинди.

Од 1.10.2016. до 1.2.2022. радила са 30% радног времена - Академија уметности Нови Сад.

Уметничка биографија – репрезентативне референце Од 1996.године руководи хорским ансамблима:

  • Од 1996.године руководи хорским ансамблима:
  • Хор пензионера „Сунчана јесен“ (1996).
  • Дечји хор ОШ „Вук Караџић“ (1998 – 2012).
  • Хор девојака КУД „Гусле“ (2000).
  • Женски Градски хор (2007).
  • КПД „Корнелије Станковић“ (2007 – 2010).
  • Од 2012 до данас води хор Педагошког факултета.
  • Хор Аттендите Културног центра у Кикинди од фебруара 2018 до данас.

Репрезентативне референце

  • Јeremić, B., Šimonji-Cernak, R., Markov, Z., & Pantić, J. (2015). The Effects of Methodical Approach to Vocal Performance on the Social-Emotional Competencies of The Early School-Age Children. Croation Jоurnal of Education. Vol.17; Sp.Ed.No.3.151-185. (М23) DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.1125 
  • Jeremić, B., Pećanac, R., Stanković, E. & Djurdjević, T. (2020). Music Technology Software in Adopting Music Teaching Contents. Croatian Journal of Education, Faculty of Teacher Education, 22(1), pp. 263-286. Zagreb. DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3282
  • Јеремић, Б. и Миленовић, Ж. (2020). Друштвени контекст наставе музичке културе у функцији неговања традиционалног народног стваралаштва Срба. Баштина. 30(52), 441-461, УДК 37.091.3::811.163.41, ISSN 0353-9008, COBISS.SR-ID 29420297. (M24) 4. DOI: https://doi.org/10.5937/bastina30-29205
  • Milenović, Ž., Jeremić, B. & Sudzilovski, D. (2020). Perceptions Of Pre-Service Primary School Teachers Regarding the Application of Interactive Educational Software in Classroom Teaching. Inovacije u nastavi – časopis za savremenu nastavu, 33(2), 98-110, DOI10.5937/inovacije2003098M
  • Jeremić, B. & Stanković, E. (2020). The Мethodical Model of Teaching Songs by Ear and Its Effects on the Development of Students' Vocal Abilities. Croatian Journal of Education, Faculty of Teacher Education, Sp.Ed. 22, pp. 151–166. Zagreb ISSN: 1848-5197 M23 DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v22i0.3838
  • Jeremić, B. & Milenović Ž. (2021). Educators’ Perceptions Regarding the Inclusion of Experts of Various Profiles into the Team for Inclusive Education. Баштина. 31(55), 457–467. UDK 376-056.26/.36-053.4(497.11) 373.2(497.11)ISSN 0353-9008, COBISS.SR-ID 29420297.  DOI: https://doi.org/10.5937/bastina31-34262
  • Jurkić Sviben, T., Jeremić, B. & Gortan-Carlin, I., P. (2021). Student teachers' opinion regarding personal competencies for teaching the Music culture class in primary education. Croatian journal of education Vol.23; Sp.Ed.No.2/2021, pages:11-32 DOI:  https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4342
  • Jeremić, B., Milenović, Ž., Petrović, J. & Markov, Z. (2022). Partnership of Parents of Children who Need Additional Support in Learning and Preschool Teachers in Preschool Institutions from the Perspective of the Integrated Approach to Learning. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). Vol 10(1)29-34. DOI:https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-1-29-34
  • Bačlija Sušić, B., Jeremić, B. & Stojadinović, A. (2020). Improving the quality of higher education with the interdisciplinary approach to preschool music education (plenary session). In Emina Kopas-Vukašinović and Aleksandar Stojadinović: The strategic directions of the development and Improvement of higher education quality: Challenges and dilemmas. (Ed.). Proceedings of the International Conference Vranje – Jagodina, November 6, 2020. University of Niš, Faculty of Education, Vranje, Serbia University of Kragujevac, Faculty of Education, Jagodina, Serbia pp. 52-63. ISBN 978-86-6301-039-0 UDK 371.3::78 37.02. M31 3 https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2020/11/The-Strategic-Directions-of-the-Development20.pdf
  • Jeremić, B. (2021). Competencies of Students necessary to Adopt the Methodology of Teaching Music during Online Learning. (plenary session). In Ivana Paula Gortan-Carlin (Ed.) 9th International Scientific Conference "From the Istrian Music Treasury" Music: sound, logos, upbringing and education, therapy. 19.11.2021. – 20.11.2021 https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:086932.

Ценовник и календар рада