Катедра за друштвене науке

Address
Консултације:
Уторак
11:00 - 12:00
Петак
13:00 - 14:00
Доцент
Канцеларија 59
COM_CONTACT_EMAIL
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Phone
025/412-030
Доц. др Раде Дамјановић

Пошаљи мејл

Остале информације

Остале информације

Радна биографија

  • Октобар 2018. године – доцент за ужу научну област Психолошке науке, Педагошки факултет у Сомбору
     
  • Новембар 2013. године – асистент за ужу научну област Психолошке науке, Педагошки факултет у Сомбору
     
  • Септембар 2009. године – децембар 2013. године – Развојно саветовалиште Службе за здравствену заштиту предшколске деце Дома здравља у Сомбору
     
  • Јануар 2008. године – јун 2009. године – Одељење за психијатрију Опште болнице Сомбор (сарадник на пројекту «Метадонски програм»)
     
  • Октобар 2005. године – новембар 2013. године - ОШ «Аврам Мразовић» Сомбор Јул 2004. године – септембар 2005. године – Служба за здравствену заштиту радника Дома здравља у Сомбору
     

Репрезентативне референце

  • Stevanovic, D., Damjanovic, R., Jovic, V, Bador, K., Nguyen, H. T M., Senhaji. M., Kuch-Cecconi, R. H., Meszaros, Zs. Sz., & Kerekes, N. (2022). Measurement properties of the Life History of Aggression in adolescents: Data from Morocco, Serbia, Sweden, Vietnam, and the United States of America (USA). Psychiatry Research, 311(1):114504. doi:10.1016/j.psychres.2022.114504.

  • Kerekes, N., Bador, K., Sfendla, A., Belaatar, M., Mzadi, A., Jovic, V. Damjanovic, R., Erladsson, M., Nguyen, H. T M., Nguyen, N. T. A., Ulberg, S. F., Kuch-Cecconi, R. H., Meszaros, Zs. Sz., Stevanovic, D., Senhaji. M., Ahlstrom, B, H., & Zouini, B. (2021). Changes in Adolescents’ Psychosocial Functioning and Well-Being as a Consequence of Long-Term COVID-19 Restrictions. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(16), 8755. doi:10.3390/ijerph18168755.

  • Николић, Г., Цвијетић, М. и Дамјановић, Р. (2019). Деца са сметњама у развоју на предшколском узрасту. Сомбор: Педагошки факултет Универзитета у Новом Саду.

  • Stevanović, D., Lalić, B., Batinić, J., Damjanović, R. & Jović, V. (2016). Metacognitions Questionnaire for Children: Development and Validation of The Serbian Version. Journal of Evidence-Based Psychotherapies, 16(2), 135-151.

  • Stevanović, D., Lalić, B., Batinić, J., Damjanović, R., Jović, V., Brkić Cvetković, S. & Jančić, J. (2016). Children's Negative Cognitive Error Questionnaire - Revised: The factor structure and associations with anxiety and depressive symptoms across age, gender, and clinical/community samples. Cognitive Therapy and Research, 40(4), 584-592. doi:10.1007/s10608-016-9767-z.

  • Popov, S., Popov B. & Damjanović, R. (2015). The role of stressors at work and irrational beliefs in the prediction of teacher stress. Primenjena psihologija, 8(1), 5-23.

  • Jerković, I., Damjanović, R. & Golubović, Š. (2011). Gender Differences in internalized and externalized problems of children with ADHD. In G. Manfred, P. Riederer & A. Warnke (eds.), 3 rd International Congress on ADHD From Childhood to Adult Disease, 3(2) (110). doi: 10.1007/s12402-011-0058-y.