„Савремене наставне стратегије у реализацији друштвених садржаја – сличности, разлике, уважавање и право на једнаке образовне шансе“
У среду, 20. марта 2024. године студенти треће године учитељског смера боравили су у основној школи „22. Октобар“ у Бачком Моноштору. Они су са својим професорима реализовали наставу у трећем разреду, са темом о идетитетима народа, и њиховом међусобном уважавању.
Током наставног дана упознавали су Роме и специфичности њихове заједнице кроз историју, приче уз музику, легенде и друге књижевне текстове, као и ликовно стваралаштво. Активности су реализовале професорке Александра Трбојевић и Биљана Јеремић, уз помоћ професора Бојана Лазића. У извођење наставе биле су укључене студенткиње Јована Абаџић и Мина Панин, као и Филип Јовић Вујаковић – сарадник у високом образовању, ангажован на Катедри за методику музичке и ликовне културе и физичког васпитања Педагошког факултета у Сомбору.
Овим гостовањем у школи из једне од руралних средина које непосредно окружују Сомбор, завршене су активности једногодишњег научно истраживачког пројекта Остваривање концепта права детета кроз образовну инклузију ромских ученика у Војводини: значај професионалне припреме будућих учитеља.